Регістр судноплавства України

Новини

Про Регістр

Головний офіс

Офіси Регістра України

Статут Регістра України

Зовнішня діяльність

Співпраця в рамках ІМО

Нагороди та відзнаки

Фотогалерея

Кар'єра

Попередження корупції

Продаж та списання

Звітність



Новини
Підписано Меморандум про співпрацю з Одеським науково-дослідним інститутом судових експертиз
23-06-2022
За результатами проведених переговорів, 23.06.2022 Регістр судноплавства України підписав Меморандуму про співробітництво з Одеським науково-дослідним інститутом судових експертиз Міністерства юстиції України. Підписаний Меморандум дозволить на правовій основі розширити перелік послуг Регістра для суб’єктів господарювання у сфері судноплавства та дозволить залучати профільних спеціалістів Сторін для спільної взаємодії під час проведення судових експертиз та/або досліджень і забезпечить Сторони спільною науково-технічною інформацією в межах компетенції.
Регістр судноплавства України завжди відкритий до співпраці та готовий для надання якісних послуг що відповідають вимогам сучасності.

На фото генеральний директор Державного підприємства «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України» Олександр Георгійович Ріффа та директор Одеського науково-дослідного інституту судових експертиз Юрій Герасимович Чердинцев обмінюються підписаним Меморандумом про співпрацю
97 сесія Дунайської Комісії
17-06-2022
15 червня 2022 відбулася 97 сесії Дунайської Комісії, що розпустила Підготовчий комітет Дипломатичної конференції з питань перегляду Конвенції про режим судноплавства на Дунаї, до якого також входила і рф, та створила Підготовчий комітет Дипломатичної конференції щодо режиму навігації на річці Дунай у складі виключно придунайських держав, тобто без російських представників. Таким чином зроблено ще один крок, щоб рф не лише отримала заслужене покарання за свої дії, а і щоб питаннями розвитку судноплавства на Дунаї займалися виключно придунайські країни.
97 сесія Дунайської комісії стала черговим кроком розвитку співпраці з Генеральною дирекцією мобільності і транспорту Європейської комісії DG MOVE та Центральної Комісії судноплавства по Рейну (ЦКСР), що дозволяє створення єдиної платформи спілкування ЄС – Україна для пошуку нових рішень транспортної логістики, в тому числі і зв’язку Рейн-Майн-Дунай. Вперше на 97 сесії ДК була присутня Генеральний секретар Рейнської комісії пані Люсія Люйтен.
Делегацією України були надані пропозиції щодо сприяння роботи дунайських портів України та суден під прапором України шляхом оптимізації транспортної логістики, які були враховані у постановах 97 сесії ДК.
У виступі представника Регістру судноплавства України, у складі делегації України, було висловлено позицію України щодо визначення дії суднових документів судових документів, виданих на судна внутрішнього плавання державами-членами Дунайської Комісії, які не є членами Європейського Союзу на національних дільницях держав -членів ДК. Пропозицію прийнято до опрацювання на технічній та юридично-фінансовій групах, щодо уточнення термінів перехідного періоду дії вищезазначених суднових документів для прийняття рішення на 98 сесії Дунайської комісії.

Припинено членство рф у Паризькому меморандумі
09-06-2022
На засіданні 55-го Комітету Парижського Меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU): прийнято рішення призупинити членство рф у Паризькому меморандумі, воно набуває чинності негайно і діятиме до подальшого повідомлення https://www.parismou.org/sites/default/files/Press%20Release%20PSCC55.pdf.
Рішення про це на своїх щорічних зборах прийняв Європейський регіональний орган державного портового контролю (PSC) Паризького меморандуму про взаєморозуміння по контролю суден державою порту, що стало частиною скоординованих міжнародних дій проти російських державних органів у відповідь на початок повномасштабних бойових дій рф на території Україні.
Ініціатива Паризького меморандуму приведе до того, що деякі великі російські порти, у тому числі чорноморські, а також Санкт-Петербург і Владивосток, не підпадатимуть під дію єдиних стандартів інспекцій державного портового контролю і звітності. Так, Paris MoU збирає дані інспекцій PSC з країн-членів, щоб забезпечити повністю прозору базу даних інформації про стандарти безпеки суден, що заходять в європейські порти. Упродовж багатьох років місією Paris MoU було викоренити субстандартне судноплавство за допомогою системи державного портового контролю. Щороку в портах, що входять до меморандуму, проводилося більше 17 тис. інспекцій на борту суден з метою упевнитися, що судна відповідають міжнародним стандартам безпеки і природоохоронним нормам, а для моряків створені нормальні робочі умови.
На зараз в Паризький меморандум про взаєморозуміння входять 27 країн. Після призупинення членства рф ця цифра не змінилася, оскільки на тих же зборах в організацію прийняли Чорногорію.
Також на засіданні Комітету Paris MOU було заявлено, що запланована цього року на суднах інспекційна кампанія Паризького меморандуму про взаєморозуміння буде зосереджена на дотриманні стандартів навчання, сертифікації та несення вахти.

Привітання генерального директора Регістра судноплавства України Ріффи О.Г. з днем створення національного класифікаційного товариства
08-06-2022
Державному підприємству "Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України" виповнилося 24 року.
08 червня 1998 року Кабінет Міністрів України затвердив Постанову № 814 "Про удосконалення технічного, класифікаційного i судноплавного нагляду на морському i річковому транспорті" якою було створено єдине морське та річкове національне класифікаційне товариство Регістр судноплавства України.
Це довгий шлях історії національного класифікаційного товариства, щоденного впровадження сучасних методів проведення технічного нагляду та надання якісних послуг, розробки і впровадження нових, важливих нормативних документів та проектів. 24 року любові до наглядової діяльності, бажання рости і розвиватися і йти в ногу з часом.
Щиро вітаю з цією датою інспекторів, експертів, фахівців підприємства і усіх співробітників! Дякую кожному з вас за докладені зусилля! Регістр судноплавства України є флагманом у сфері надання класифікаційних та конвенційних послуг на ринку України. Початком діяльності повноважних органів технічного нагляду та класифікації в Україні вважається 1931 рік. Ці органи неодноразово змінювали організаційну структуру та підпорядкованість.
Регістр судноплавства України демонструє свою конкурентоспроможність, займаючи високі позиції в національних і міжнародних рейтингах, про що красномовно свідчить рейтинг за даними Парижського Меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU). Досягнення останніх років є результатом імплементації європейських стандартів і впровадження інновацій в діяльність підприємства.
За роки діяльності були надані сотні тисяч послуг клієнтам України, а також для країн Європи, Азії, Африки і Тихоокеанського регіону з якими укладені угоди та меморандуми.
Зараз колектив продовжує і примножує славні традиції, визначає нові високі цілі подальшого розвитку. Регістр судноплавства України успішно впроваджує європейські підходи до надання послуг клієнтам.
Шановний співробітники! Бажаю Вам здоров'я, щастя, благополуччя і нових звершень в ім'я процвітання України!

З повагою,
генеральний директор
Регістра судноплавства України
Олександр Ріффа

Анонс щодо оновлення сайту Регістра судноплавства України (РУ)
27-05-2022
На вимогу сучасних викликів та змін міжнародної і національної нормативно-правової бази Регістром судноплавства України розпочато роботу з розробки нової редакції сайту РУ.
Метою діяльності нового сайту РУ є надання інформації клієнтам для прийняття обґрунтованих рішень, щоб зробити діяльність клієнта успішною. Структура нового сайту РУ дозволить наявним та потенційним клієнтам отримати наступну інформацію:
- Нові вимоги щодо екологічних норм, технічної відповідності безпеки судноплавства, стандартів та регламентів;
- наявність Правил і норм РУ за очікуваннями клієнтів на підставі вимог безпеки судноплавства та сучасних технологій виготовлення матеріалів (наприклад: полімери);
- Сервіси та послуги у морському секторі, визнання підприємств, сертифікації продукції підприємств, сертифікації систем управління;
- пропозиція нових та інноваційних продуктів;
- Використання науково-дослідної діяльності та надбання світової спільноти тощо;
Новий сайт РУ буде мати опцію автоматичної розсилки Повідомлень, у разі згоди клієнта РУ.
Регістр судноплавства України наголошує на перехід від позиції конкуренції до позиції партнерства з іноземними класифікаційними товариствами (ІКТ). Новий сайт РУ дасть можливість нашим партнерам ознайомитись зі станом справ щодо підтвердження критеріїв визнання Міжнародної асоціації класифікаційних товариств(МАКТ), Європейської комісії та Рекомендацій Європейської економічної комісії ООН. Програма партнерства з ІКТ дозволить, на першому етапі, забезпечити отримання клієнтами РУ сертифікатів від імені членів МАКТ та на другому етапі, на підставі статусу кандидата у члени ЄС, отримати визнання ЄС.
Персональне партнерство визначено тактичним трендом РУ.
Заплановано реалізацію Інтернет – порталу у межах сайту РУ, що надає можливості здійснення спеціально виділеної або закритої зашифрованої сесії з відповідальним працівником РУ, проведення конференцій, надання послуг РУ у мобільному варіанті.
Ми маємо унікальний та специфічний характер накопиченої бази даних РУ щодо суден під технічним наглядом РУ включаючи морські судна та судна змішаного плавання, судна внутрішнього плавання і малі судна, сертифікації матеріалів та виробів, визнаних підприємств тощо, які плануємо використовувати як унікальність бренду РУ.
Про введення нового сайту Регістра судноплавства України буде повідомлено додатково.
Призначення Ріффа О.Г. генеральним директором Регістра судноплавства України
24-05-2022
Наказом Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України - Ріффа Олександр Георгійович призначений на посаду генерального директора Регістра судноплавства України з 24 травня 2022 року на умовах контракту.
Перебуваючи раніше на посаді заступника генерального директора ДП «Класифікаційне товариство» Регістр судноплавства України» та з листопада 2021 року на посаді виконуючого обов’язки генерального директора, Олександр Георгійович здійснює плановий розвиток підприємства, навіть в умовах військового стану знаходить шляхи вирішення проблем роботи персоналу Регіональних представництв підприємства, виконання фінансового плану Регістра та організації роботи з міжнародного співробітництва за напрямками діяльності Регістра судноплавства України.

Посилання на нові матеріали з сайту Міністерства інфраструктури України щодо водного транспорту
16-05-2022
Міністерством інфраструктури України прийнято наказ щодо закриття окремих морських портів
У зв’язку із повномасштабною війною, яку російська федерація розв’язала 24 лютого 2022 року і веде проти України та Українського народу з порушенням норм міжнародного права, завдаючи ракетні удари по всій території України та вчиняючи злочини проти нашого суспільства, Міністерством інфраструктури України прийнято наказ від 28 квітня 2022 року № 256, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2022 року за № 470/37806 «Про закриття морських портів». Відповідно до наказу з дня його офіційного опублікування морські порти Бердянськ, Маріуполь, Скадовськ, Херсон є закритими до відновлення контролю над зазначеними морськими портами.
Вжиття зазначеного заходу спричинено неможливістю здійснювати обслуговування суден і пасажирів, проведення вантажних, транспортних та інших пов’язаних з цим видів господарської діяльності, забезпечення належного рівня безпеки судноплавства, дотримання вимог міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також забезпечення охорони навколишнього природного середовища в той час коли росія продовжує вести воєнні дії в даних регіонах чим несе загрозу для людського життя і здоров’я.
Ми неодмінно поновимо роботу зазначених морських портів після перемоги України над російським окупантом.
Слава Україні!
https://mtu.gov.ua/news/33532.html

Наказ Міністерства інфраструктури України «Про закриття морських портів»,
зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2022 року № 470/37806
https://mtu.gov.ua/documents/2174.html

Повідомлення про оприлюднення проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про звання осіб командного складу морських суден та порядок їх присвоєння та деякі питання щодо підготовки та дипломування моряків»
Міністерством інфраструктури України розроблено проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про звання осіб командного складу морських суден та порядок їх присвоєння та деякі питання щодо підготовки та дипломування моряків».
З метою приведення вимог щодо підготовки та дипломування моряків у відповідність із зобов’язаннями України за її міжнародними договорами (Міжнародною конвенцією про підготовку і дипломування моряків та несення вахти 1978 року і Міжнародною конвенцією про стандарти підготовки, сертифікації персоналу риболовних суден та несення вахти 1995 року) та статтею 51 Кодексу торговельного мореплавства України…
https://mtu.gov.ua/news/33533.html

Повідомлення про оприлюднення проєкту наказу Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Правил контролю суден внутрішнього плавання»
З метою удосконалення та приведення у відповідність до міжнародних та європейських норм процедур перевірки дотримання на суднах внутрішнього плавання вимог законодавчих актів і міжнародних договорів України у сфері забезпечення безпеки судноплавства на внутрішніх водних шляхах Міністерство інфраструктури України розроблено проєкт наказу Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Правил контролю суден внутрішнього плавання»…
https://mtu.gov.ua/news/33545.html
3-5 травня 2022р. відбулося засідання юридично-фінансової робочої групи Дунайської комісії
06-05-2022
У складі делегації робочої групи Дунайської комісії від України, прийняли участь представники Регістру судноплавства України. Відповідно Порядку денного роботи робочої групи слід звернути увагу на наступні розглянути питання:
1. Перегляд Конвенції про режим судноплавства на Дунаї 1948 (відповідно до Плану роботи Дунайської Комісії на 2022 рік - док. ДК/СЕС 96/6) – виключення Росії на підставі визначення «придунайські країни» та невиконання зобов’язань забезпечення безпеки судноплавства.
2. Постановою 12-ї позачергової сесії Дунайської комісії повноваження будь-яких представників Росії та їх заступників були відхилені, як і самі представники Росії усунуті від роботи Комісії, то це передбачає таке:
- неможливість відвідувати приміщення Комісії,
- вносити будь-які ініціативи, поправки
- запитувати чи отримувати будь-яку інформацію про роботу Комісії
- надавати вказівки Секретаріату або окремим його посадовим особам.
3. За результатами ініціативи делегації України, питання визнання судових документів згідно з Директивою 2016/1629, що видаються від імені України на судна внутрішнього плавання, внесено для обговорення на засіданні 97 сесії Дунайської Комісії ( 23 червня 2022).
Слід зазначити, що Генеральна дирекція мобільності та транспорту Європейської комісії у своєму листі, поширеному між членами ДК як Додаток до документа № ДК 125/IV-2022, висловила безапеляційну позицію щодо можливості визнання документів на національних дільницях країн членів Дунайської Комісії, які є членами Європейського спілки та необхідності сприяння судам, що плавають під українським прапором з метою забезпечення безперервності судноплавства.
4. Секретаріату ДК запропоновано передбачити в стратегічних напрямках роботи ДК позицію щодо підтримки українських дунайських судноплавних компаній та портів на Дунаї через військову агресію росії та незаконне блокування нею морських портів України.
5. Підтримані ініціативи щодо внесення змін до положень GRANT II у напрямку створення можливостей для сприяння активізації роботи портів на Нижньому Дунаї з акцентом на наявні проблеми дунайських портів України.
Посилання на нові матеріали з сайту Міністерства інфраструктури України щодо водного транспорту
07-04-2022
Повідомлення про оприлюднення проєкту наказу Міністерства інфраструктури України
Про внесення змін до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах…
https://mtu.gov.ua/news/33507.html

Заходи Уряду із забезпечення логістичних маршрутів
У рамках забезпечення «Логістики воєнного часу» Уряд продовжує вживати заходів з метою забезпечення стабільної роботи нових логістичних маршрутів. Понад 70% світового товарообігу сьогодні припадає на морські перевезення, від стабільності яких залежить світовий економічний розвиток, зокрема України.
Однак, у зв’язку зі збройною агресією росії проти України, загострення військово-політичної ситуації в Україні та військовими ризиками страховими компаніями вже не забезпечується покриття страховими виплатами для суден, які слідують до північно-західної частини Чорного моря та українських портів у Азовському морі…
https://mtu.gov.ua/news/33508.html

Нові санкції Євросоюзу: блокування доступу до морських портів та автотранспортної системи
05.04.2022 президентка Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн оголосила про 5-ий пакет санкцій Європейського Союзу проти росії та її поплічників. Зокрема, впроваджується заборона:
- доступу до портів ЄС для російських суден та суден, які перебувають у російському управлінні;
- доступу до автотранспортної системи Євросоюзу для російських і білоруських автотранспортних операторів….
https://mtu.gov.ua/news/33511.html
Інформація щодо листа Міжнародної морської організації MSC 105/2/4 on 31 of March 2022 щодо несанкціонованої та незаконної видачі сертифікатів на судна
04-04-2022
109-та сесія Юридичного комітету IMO (Міжнародна морська організація, International Maritime Organization), яка проходила з 21 березня по 5 квітня 2022 року були розглянуті термінові питання викладені у листі MSC 105/2/4 від 31.03.2022 року.
Серед іншого піднімалося питання щодо «Несанкціонованої та незаконної видачі сертифікатів на судна в Автономній Республіці Крим та м. Севастополь, Україна, тимчасово окупованих Російською Федерацією.»
Цим документом було надано завдання Комітету з безпеки на морі (MSC, Maritime Safety Committee) з’ясувати, яким чином судна без належної реєстрації змогли отримати номери Ідентифікатора Морської Рухомої Служби (MMSI, Maritime Mobile Service Identity).
Запровадження режиму дистанційної роботи Регістра судноплавства України
31-03-2022
Відповідно до наказу Регістра судноплавства України від 31.03.2022 №24 «Про запровадження режиму дистанційної роботи та неповного робочого дня в РУ» персонал підприємства переведений на дистанційну роботу з 01.04.2022 р. на період введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX та Указу Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 18.03.2022 № 2119-IX.
Відбулося 18-е засідання Комітету Регіональної угоди про службу радіозв’язку на внутрішніх водних шляхах (RAINWAT)
25-03-2022
Засідання Комітету RAINWAT проходило 23-24 березня поточного року у м. Прага (Чеська республіка) у гібридному форматі. За дорученням міністра інфраструктури України Олександра Кубракова, у засіданні від України дистанційно брали участь Людмила Карпенко - Український державний центр радіочастот та Тимофій Ткачук - Регістр судноплавства України.
Під час засідання було представлено звернення України стосовно повномасштабного вторгнення Росії, яке є актом війни, грубим порушенням суверенітету та територіальної цілісності України, Статуту ООН та основоположних норм і принципів міжнародного права. Враховуючи запроваджений у країні воєнний стан, була також надана інформація щодо терміну дії ліцензій на суднові станції для суден під прапором України. Звернення було підтримано членами засідання.
На засіданні були обговорені поточні питання щодо використання радіочастот на внутрішніх водних шляхах Європи, зміни, що вносяться до Регіональної угоди та питання функціонування служби радіозв’язку на внутрішніх водних шляхах (ВВШ). Також була представлена інформація щодо прийнятих рішень з питань морського рухомого зв’язку та зв’язку на ВВШ іншими міжнародними організаціями, зокрема Дунайською комісією.
Крім того, за дозволом Голови комітету RAINWAT, під час засідання було порушене питання щодо можливості взаємодії Регістра судноплавства України з провідними класифікаційними товариствами Європи.
Голова Комітету RAINWAT Pavel Ellinger висловив співчуття і підтримку народу України, надію на мир в незалежній Україні та подовження співпраці.
Довідка: Комітет RAINWAT (Regional Arrangement Concerning the Radiotelephone Service on Inland Waterways), утворено з метою адміністрування Регіональної угоди про службу радіозв’язку на внутрішніх водних шляхах. Діюча на цей час Угода була укладена 18 квітня 2012 року у м. Бухарест, відповідно до статті 6 Регламенту радіозв'язку Міжнародного союзу електрозв'язку. У 2021 році Україна приєдналась до Регіональної Угоди та з цього часу Україна є не спостерігачем, а стороною Регіональної Угоди про служби радіозв’язку на внутрішніх водних шляхах Європи. На зараз сторонами Регіональної угоди про службу радіозв’язку на внутрішніх водних шляхах (RAINWAT) є наступні країни: Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Чехія, Франція, Німеччина, Угорщина, Люксембург, Молдова, Нідерланди, Польща, Сербія, Словацька Республіка, Швейцарія та Україна.
Україна домоглася відсторонення російської федерації від роботи у Дунайській Комісії
17-03-2022
Міжнародна організація – Дунайська Комісія, на 12-мї позачергової сесії 17 березня 2022 року, прийняла постанову про військову агресію російської федерації проти України, що порушує основні принципи Конвенції про режим судноплавства на Дунаї (Белградської Конвенції).
Росіяни відсторонені від усіх засідань та робочих органів Дунайської комісії. Громадяни російської федерації будуть звільнені з дипломатичних та адміністративно-технічних посад Секретаріату комісії. Всі російські представники втратили повноваження до відновлення миру, суверенітету і територіальної цілісності України в рамках її міжнародно визнаних кордонів.
Дякуємо Дунайській Комісії за підтримку і продовжуємо працювати далі, щоб зупинити російську агресію, відновити мир і територіальну цілісність України.
Далі приводимо текст Постанови 12-ї позачергової сесії Дунайської Комісії (на мові оригіналу):
П О С Т А Н О В Л Е Н И Е
Двенадцатой внеочередной сессии Дунайской Комиссии
в связи с военной агрессией Российской Федерации против Украины в нарушение основных принципов Белградской Конвенции
(принято 17 марта 2022 года)
Принимая во внимание Резолюцию 11-й внеочередной сессии Генеральной ассамблеи ООН (28 февраля – 3 марта 2022 года) в отношении российской военной агрессии против Украины,
Осуждая нарушение в результате российского нападения основополагающих принципов Белградской Конвенции в отношении свободного и безопасного судоходства на Дунае, а также интересов и суверенных прав Украины, Сожалея о нарушении Российской Федерацией цели Белградской Конвенции, а именно укрепление экономических и культурных связей придунайских стран между собой и с другими странами, Подчеркивая реальные угрозы в отношении сохранности и использования украинских дунайских портов вследствие военной агрессии Российской Федерации, Возлагая на Российскую Федерацию уже возникший и продолжающий возникать экономический ущерб от сократившейся вследствие военных опасностей в дельте Дуная и в Чёрном море транспортной и грузоперевалочной деятельности на всем Дунае, Ссылаясь на статью 44 Белградской Конвенции, согласно которой "придунайское государство" означает государство, территория которого имеет хотя бы один берег Дуная, Учитывая предложение 3 статьи 4 в сочетании с абзацем 1 статьи 5 Правил процедуры,
Двенадцатая внеочередная сессия Дунайской Комиссии ПОСТАНОВЛЯЕТ:
1. Отклонить полномочия любых представителей Российской Федерации в Дунайской Комиссии, а также каких-либо их Заместителей до восстановления мира, суверенитета и территориальной целостности Украины в пределах её международно признанных границ.
2. Отстранить представителей Российской Федерации от участия во всех заседаниях Дунайской Комиссии и её рабочих органов до восстановления мира, суверенитета и территориальной целостности Украины в пределах её международно признанных границ.
3. Просить Договаривающиеся государства обратиться к Комитету по подготовке пересмотра Белградской Конвенции (PrepCom) с просьбой проверить, может ли Российская Федерация как государство без берега Дуная и в будущем быть Договаривающимся государством Белградской Конвенции.
4. Сохранить мандат сотрудника от России до его истечения 30 июня 2022 года и не назначать нового сотрудника от России до тех пор, пока Россия отстранена от участия в заседаниях в соответствии с пунктом 2.
5. Поручить Генеральному директору Секретариата Дунайской Комиссии разработать предложения в отношении исполнения статьи 9 Белградской Конвенции, чтобы при соблюдении Правил процедуры и действующих трудовых соглашений подготовить освобождение всех служащих Секретариата с российским гражданством от их должностей.
6. Настоящее Постановление вступает в силу с даты его принятия.
Інформація щодо Циркулярного лист International Maritime Organization (IMO) Circular Letter No 4525 on 07 of March 2022, стосовно Розпорядження Уряду України «Про невідкладні заходи з безпеки торговельного мореплавства».
12-03-2022
У зв’язку із збройною агресією Російської Федерації проти України, атаками на мирне населення та об’єкти критичної інфраструктури, порушенням Російською Федерацією статті 2 Конституції України (посягання на територіальну цілісність України), безпрецедентним порушенням державою-агресором основ морського права і свободи мореплавства, на підставі Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та з урахуванням положень статті 25 Конвенції Організації Об’єднаних Націй з морського права 1982 року, пунктів 3.2 та 3.3 Правил 7 глави XI-2 Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року, згідно з наведеним набув чинності та встановлює наступне:
1. судноплавство в територіальному морі України та доступ до морським пунктам України забороняється:
• суден під прапором Російської Федерації;
• суден, власником/судновласником яких є: громадяни Російської Федерації; юридичні особи, які зареєстровані на території Російської Федерації; юридичні особи кінцевими бенефіціарами власниками, членами чи учасниками (акціонерами) є громадяни Російської Федерації; фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції».
2. Заходження суден під прапором України до територій Російської Федерації заборонено.
Враховуючи викладене та дотримуючись режимів санкцій прийнятих США, ЄС та іншими країнами щодо Російської Федерації за грубі порушення міжнародного права та порушення суверенітету України та територіальної цілісності, українська сторона звернулась до Міжнародної Морської Організації (далі -IMO) та державу часників терміново застосувати ту саму схему обмежувальних заходів щодо суден будь яким чином причетних до Російської Федерації, а саме заборонити:
• Захід у національні порти суден під прапором Російської Федерації або суден, власником/судновласником яких є: громадяни Російської Федерації; юридичні особи, які зареєстровані на території Російської Федерації; юридичні особи кінцевими бенефіціарами власниками, членами чи учасниками (акціонерами) є громадяни Російської Федерації;
• Захід суден держав членів IMO у порти Російської Федерації, враховуючи, що ці порти є небезпечними для навігації через високий рівень терористичної загрози.
Посилання на Урядовий портал: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-nevidkladni-zahodi-z-bezpeki-torgovelnogo-moreplavstva-191
Міжнародна асоціація класифікаційних товариств (International Association of Classification Societies, IACS) прийняла рішення про відміну членства RMRS (Российский морской регистр судоходства, РМРС) в Асоціації
11-03-2022
Генеральний секретар IACS Robert Ashdown 11.03.2022 виразив співчуття руйнуванням і гуманітарному лихо, що зазнала в Україна у зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України та повідомив про негайну відміну членства РМРС у Міжнародній асоціації класифікаційних товариств.
Перелік членів IACS за посиланням:https://iacs.org.uk/about/members
Обмеження на експорт систем зв'язку і навігації в Росію і на судна під прапором Росії.
09-03-2022
Євросоюз запровадив обмеження на експорт морських навігаційних і радіо комунікаційних технологій в Росію і на судна під прапором Росії. Санкції набули чинності в середу, 9 березня, після публікації в Офіційному журналі ЄС.
"Цим рішенням буде заборонено продавати, забезпечувати, експортувати прямо або побічно морське навігаційне обладнання будь-яким фізичним і юридичним особам, організаціями структур в Росії, для використання в Росії або на судні під прапором Росії", - говориться в документі.
Крім того Російський морський регістр судноплавства потрапив до переліку підприємств, на які поширюються обмеження на фінансування.
Ознайомитись з текстом документа можна за посиланням:
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_22_1649
Офіційні узагальнені роз’яснення стосовно дії дозволів на експлуатацію суднових радіостанцій від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК)
07-03-2022
НКЕК надала офіційне узагальнене роз’яснення стосовно дії дозволів на експлуатацію суднових станцій, які видані до 31.12.2021.
«Дозволи на експлуатацію суднових станцій, які були видані Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» до набрання чинності Законом України «Про електронні комунікації» і термін дії яких закінчився у січні – лютому 2022 року, а також в період воєнного стану, продовжують діяти до припинення або скасування воєнного стану на відповідній території України», - говориться в документі.
Відповідна інформація щодо подовження дії документів на суднові станції надана міжнародним організаціям.
Ознайомитись з текстом документа можна за посиланням:
https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=99&id=2260&language=uk
Стосовно подовження терміну дії сертифікатів інспекторів та аудиторів
06-03-2022

Повідомляємо, що строк дії сертифікатів інспекторів, експертів та аудиторів Регістра судноплавства України, термін дії яких закінчився під час військових дій, подовжено на 6 місяців з дати закінчення терміну дії сертифікатів. Сертифікати залишаються дійсними.
У разі виникнення будь-яких сумнівів стосовно дійсності сертифікатів фахівців Регістра судноплавства України, Ви можете перевірити їх в Органі з сертифікації персоналу Регістра судноплавства України використовуючи e-mail pcb@shipregister.ua або за телефоном: +380676568507.
Інформація щодо Циркулярного листа International Maritime Organization (IMO) Circular Letter No 4522 on 02 of March 2022, щодо продовження суднових документів суден під прапором України
02-03-2022

У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та завданням ударів по українським містам та критично важливій інфраструктурі, у тому числі зонам морських портів у Чорному та Азовському морях, об'єктах аеропортів по всій країні, а також цивільним об'єктам, Торгово-промислова палата України листом № 2024/02.0-7.1 від 28 лютого 2022 року визнала цю ситуацію форс-мажорною.
Після повномасштабного вторгнення в Україну проведення класифікаційних та конвенційних оглядів суден, проведення технічного нагляду за гідро-технічними спорудами та промірними роботами стає все більш скрутним. Зважаючи на ці виняткові обставини, у випадках, коли інспектори та/або аудитори Регістра не мають змоги проводити призначені огляди, аудити та перевірки з логістичних причин, Державна служба морського та річкового транспорту України розглядатиме запити на подовження/відстрочення в силу непереборних або непередбачених виняткових обставин, у кожному конкретному випадку за умови виконання відповідної процедури, а саме подання заявки, отримання дозволу Державної служби морського та річкового транспорту України, продовження терміну дії документів Регістром.
Також Регістр судноплавства України інформує контрагентів за укладеними договорами/угодами про форс-мажорні обставини пов’язані із військовим станом.
Наказ Регістра судноплавства України від 26 лютого 2022 р. № 15 «Про встановлення чергування в Регістрі судноплавства України на період військового стану в Україні»
26-02-2022
З метою належного виконання функцій Регістра судноплавства України з усіх напрямків діяльності в межах компетенції підприємства, зокрема для підтримки суден під українським прапором, надання консультацій та практичної допомоги судновласникам та капітанам з питань охорони суден, з врахуванням Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказом Регістра судноплавства України встановлений на постійній основі, з 26 лютого 2022 р., на весь період дії в Україні військового стану, чергування посадових осіб Регістра у дистанційному режимі.
Щодо нормативного документу відносно малих суден флоту рибної промисловості, що не підлягали нагляду Регістра до 01.01.2022 р
09-02-2022
З метою реалізації вимог Закону України «Про внутрішній водний транспорт» Регістр судноплавства України 09.02.2022р. затвердив Інструкцію з визначення відповідності технічного стану малих суден флоту рибної промисловості, які не підлягали нагляду класифікаційного товариства. (Далі – Інструкція). Інструкція визначає технічні норми щодо придатністі до плавання. Класифікація малих суден флоту рибної промисловості здійснюється залежно від конструкції, району плавання та висоти мінімального надводного борту з урахуванням суднової технічної документації розробленій ДП «Південний науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут по розвитку флоту рибного господарства» (ДП Південдніпрорибфлот). Інструкція видана з метою належного використання національного досвіду системи безпечної експлуатації малих суден флоту рибної промисловості з урахуванням сучасних міжнародних стандартів.

Науково-дослідницьке судно “НООСФЕРА” отримало документи про придатність до плавання
28-01-2022
Регіональне представництво в м. Одеса завершило проведення первісного технічного огляду та прийняття під технічний нагляд Регістра судноплавства України науково-дослідницького судна “НООСФЕРА”. Технічний стан судна визначений як придатний і Регістр оформив та видав на судно комплект Класифікаційних та конвенційних документів що підтверджують придатність судна до плавання та дозволяють здійснити рейс до південної полярної області земної кулі - Антарктики.
За інформацією судновласника Державна установа Національний антарктичний науковий центр, сьогодні флагман українського науково-дослідного флоту судно "НООСФЕРА" йде у свій перший рейс в Антарктику під прапором України.




Науково-дослідницьке судно “НООСФЕРА” успішно пройшло ходові випробування
19-01-2022
19 січня 2022 року після завершення технічного обслуговування науково-дослідницьке судно “Ноосфера” повернувся в п. Одеса, після проведеного ремонту та технічного обслуговування судна на ПрАТ "ІСРЗ" у м. Чорноморськ.
Під час переходу з Чорноморську до Одеси судно “Ноосфера” пройшла ходові випробування під наглядом Регістра судноплавства України. На ходових випробуваннях зі сторони Регистру взяли участь – директор Регіонального представництва в м. Одеса Дученко М.Г., головний інженер-інспектор Драчук В.О., інженер-інспектор Рижаков Є.О. Була перевірена робота головних та допоміжних двигунів, керованість судна на різних режимах ходу, а також готовність до спуску рятувальних шлюпок і плотів, роботу якірного та палубного обладнання.
Окремо протестована робота системи динамічного позиціонування, яка дозволяє годинами утримувати судно в одній і тій же точці з відхиленням у кілька сантиметрів: в Україні “Ноосфера” є першим судном, оснащеним цією сучасною системою. Всі тести пройшли успішно, тож з технічного боку флагман українського наукового флоту повністю готовий до першого експедиційного рейсу та роботи у складних умовах.
Вихід в Антарктику заплановано на наступний тиждень з українським екіпажем, який поведе флагман українського наукового флоту в першу експедицію.




Ділова зустріч делегації Регістра судноплавства України та керівництва ТОВ СП «НІБУЛОН»
13-01-2022
У ході візиту в.о. генерального директора Регістра судноплавства України Ріффи О.Г. у м. Миколаїв, у центральному офісі ТОВ СП «НІБУЛОН» відбулась ділова зустріч з генеральним директором ТОВ СП «НІБУЛОН» Вадатурським О.О.


У зустрічі також прийняли участь заступник генерального директора з будівництва, експлуатації флоту та безпеки судноплавства ТОВ СП «НІБУЛОН» Волік А.О., директор Миколаївського суднобудівельного заводу Музика Б.К., з боку Регістра судноплавства України прийняли участь: Костенко Ю.К. – директор Регіонального представництва в м. Миколаїв; Дученко М.Г. – директор Регіонального представництва в м. Одеса; Бельський Ю.В. – начальник відділу розробки Правил і норм.

У ході зустрічі були розглянути та обговорені наступні питання:
- плани ТОВ СП «НІБУЛОН» в області нового суднобудування;
- особливості експлуатації барж компанії в морських районах Чорного моря;
- імплементація Європейських норм, стандартів і директив у законодавство України та Правила Регістра судноплавства України;
- Закону України «Про внутрішній водний транспорт», що набув чинності з 01.01.2022, які основні позитивні аспекти по експлуатації суден компанії та можливі ризики;
- зміни в Правилах експлуатації суден на внутрішніх водних шляхах України, у зв'язку з набуттям чинності Закону України «Про внутрішній водний транспорт»;
- плани компанії, в частині створення ремонтної бази в місті Очаків.
Була проведена оглядова екскурсія по заводу ТОВ СП «НІБУЛОН», представлений новий цех, для розміщення і зберігання електро-механічного і радіо-навігаційного обладнання.


Продемонстрована робота інноваційної автоматизованої системи контролю за рухом суден, витрати палива і технічним станом буксирів що розроблена та введена у роботу фахівцями ТОВ СП «НІБУЛОН».

Результати ділової зустрічі дозволять з впевненістю розраховувати на реалізацію нових завдань в умовах набрання чинності Закону України «Про внутрішній водний транспорт» та пов’язаних змін у Кодексі торгового мореплавства України і інших підзаконних нормативно-правових актах.
Вітаємо з наступаючим Новим 2022 роком та Різдвом Христовим!
31-12-2021

Про вартість нормо-години послуг Регістр судноплавства України на 2022 рік

30-12-2021
З метою забезпечення сталої діяльності підприємства, створення привабливих умов співпраці для постійних клієнтів Регістра та залучення до роботи нових клієнтів шляхом зваженої та конкурентної тарифної політики Регістр судноплавства України (РУ) скасовує наказ РУ від 03.11.2021 року №135 про підвищення вартість нормо-години з 03.01.2022 року, та залишає її на рівні затвердженому на початок 2021 року – 175,00 грн без ПДВ.
Щодо технічного нагляду за суднами внутрішнього плавання включаючи технічний нагляд за малими суднами та водними мотоциклами
29-12-2021
Для реалізації Закону України «Про внутрішній водний транспорт», що набирає чинності с 01.01.2022 року, Регістром судноплавства України підготовлено ряд документів спрямованих на реалізацію його норм. Регістр судноплавства України як визнаний центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту, готовий надавати якісні послуги в повному обсязі делегованих йому повноважень, для здійснення технічного нагляду за суднами внутрішнього плавання (річкові судна або судна змішаного плавання довжиною 20 метрів і більше або судна, добуток довжини, ширини та осадки якого становить об’єм у 100 кубічних метрів і більше, буксири і штовхачі, призначені для ведення складу таких суден чи плавучого обладнання, а також пасажирські судна і плавуче обладнання), малими суднами (що підлягають обов’язковій реєстрації в Судновій книзі України):
- малі моторні судна, оснащені механічним двигуном (двигунами) загальною максимальною потужністю 10 кіловатів і більше;
- малі судна довжиною більше 4 метрів незалежно від наявності механічного двигуна (крім веслових байдарок (каяків), каное, гондол, катамаранів (водних велосипедів) та копій історичних суден);
- малі судна, що використовуються для рибогосподарської діяльності, перевезення вантажів та/або пасажирів з метою здійснення підприємницької діяльності (крім веслових байдарок (каяків), каное, гондол, катамаранів (водних велосипедів) та копій історичних суден);
- водні мотоцикли, прогулянкові вітрильні судна довжиною від 4 до 20 метрів.

Регістр судноплавства України відкритий до спілкування та готовий до надання якісних послуг!
Щодо технічного нагляду малих риболовецьких суден
28-12-2021
Регістром судноплавства України виданий циркулярний лист «Щодо технічного нагляду малих риболовецьких суден (самохідних - з головними двигунами потужністю менш як 55 кВт, несамохідних - валовою місткістю менш як 80)» відповідно до вимог прикінцевих положень Закону України «Про внутрішній водний транспорт», а саме, зміни у Законі України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів" (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 17, ст. 155; 2013 р., № 43, ст. 616; 2014 р., № 6-7, ст. 80; 2016 р., № 4, ст. 40; 2018 р., № 41, ст. 320):

«Стаття 48. Класифікація суден флоту рибної промисловості та технічний нагляд за ними».

Керівники Регіональних Представництв та інспектори РУ отримали уточнення щодо вимог до малих риболовецьких суден за відповідними напрямками технічного нагляду та наявну національну нормативно-правову базу з урахуванням державних стандартів ДСТУ EN ISO.
Регістром судноплавства України підготовлено та затверджено перелік документів спрямованих на реалізацію норм Закону України «Про внутрішній водний транспорт»
21-12-2021
17.12.2021 Регістром судноплавства України підготовлено та затверджено наступний перелік документів спрямованих на реалізацію норм Закону України «Про внутрішній водний транспорт» (далі – Закон) :

1. Оновлена редакція Правил класифікації та будови суден внутрішнього плавання т.2,3,4 (далі – Правила ), яка відповідає вимогам Закону щодо безпеки експлуатації суден на внутрішніх водних шляхах України та дозволить застосування вимог Директиви EU 2016/1629 та стандарта ES-TRIN (CESNI) для суден, які виконують плавання Європейськими водними шляхами. Правила забезпечують можливість видання РУ свідоцтва про право плавання для суден внутрішнього плавання з урахуванням вимог європейського законодавства.

2. Бюлетень №1 зміни та доповнення «Правила запобігання забрудненню з суден» з метою актуалізації за напрямками: вимоги до конструкції суден і обладнання щодо запобігання забруднення нафтою, під час перевезення шкідливих речовин наливом, стічними водами та сміттям,
Окремо визначено:
- вимоги до обладнання та пристроїв, суден щодо запобігання забруднення атмосфери ( оновлений план управління неефективністю суден);
- вимоги до обладнання суден на відповідність знакам ЕСО І ЕСО-S у символі класу судна, включно до вимог системи управління баластними водами;

3. Бюлетень №4 зміни та доповнення «Правила технічного нагляду за гідротехнічними спорудами у експлуатації та промірними роботами» виконано для можливості встановлення технічного стану ГТС на підставі вимог Закону та Наказу Мінрегіонбуду від 10.11.2017 №298 «Про затвердження форми паспорта об’єкта будівництва» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2017 р. за №1460/3131328.

Робоча нарада в ДП «Класифікаційне товариство» Регістр судноплавства України»
02-12-2021
02 грудня 2021 року в ДП «Класифікаційне товариство» Регістр судноплавства України» проведена робоча нарада в.о. генерального директора Олександра Ріффи з директорами Регіональних представництв Регістра судноплавства України та керівниками підрозділів Головного управління Регістра судноплавства України.

У заході взяв участь заступник Голови Державної служби морського та річкового транспорту України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Віктор Вишньов.

На нараді були розглянути наступні питання:
1. Інформація за напрямками діяльності Регістра за 9-ть місяців 2021р. та станом на 10.11.2021р.
2. Аналіз ризиків та виявлення можливих подій, які можуть негативно вплинути на досягнення цілей і задач, поставлених перед Регістром та визначення напрямку і необхідних удосконалень процесів.
3. Аналіз ринку та сфер надання послуг Регістра.
4. Пропозиції щодо мінімізації ризиків та врахування у роботі Регістра існуючих та нових можливостей.
5. Проблемні питання та шляхи їх вирішення.
6. Інформація про налагодження та встановлення контактів з потенційними клієнтами Регістра для розвитку нових форм співробітництва та сприяння в розширені сфер діяльності і послуг та нових об’єктах нагляду Регістра.
7. Ведення маркетингової роботи та збір інформації щодо ринку послуг в регіоні діяльності Регіональних представництв. Аналіз надання консалтингових послуг та пропозицій з розширення сфери послуг і освоєння нових напрямків діяльності Регістра.
8. Показники щодо виявлення у Регіональних представництвах невідповідностей, розробки коригувальних і запобіжних дій та їх виконання.
9. Інформація щодо виконання фінансових показників у 4 кварталі 2021 року
10. Розгляд проекту фінансового плану Регістра судноплавства України на 2022 рік.

У ході наради визначені першочергові заходи, які потребують негайного виконання та дії, які Регістр буде проводити поетапно. Також у процесі обговорення питань сформовано ряд доручень для досягнення стратегічних і оперативних цілей Регістра. Намічені шляхи підготовки технічного завдання на спільний розвиток програмних продуктів з Морською адміністрацією України.

Ці дії закладають фундамент для більше оперативного і якісного надання послуг Регістра, і головна ідея полягає в тому, що Регістр працює не лише над якістю послуг, що надаються клієнтам, але і над оптимізацією організації роботи в компанії, у сучасних умовах роботи на ринку послуг Класифікаційних товариств.


Щодо огляду малих суден
24-11-2021
Інформуємо про анулювання дії Сертифікатів відповідності на проведення технічних оглядів малих суден, у наступних підприємств:

ТОВ "АКВІЛОН ГРУП ПЛЮС" - Сертифікат відповідності № ДСВ-41-3-20-21 від 04.03.2021;
ТОВ "ТЕХНІЧНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" - Сертифікат відповідності № ДСВ-41-3-19-21 від 04.03.2021;
ТОВ "ТРАК ЛОГІСТІК" - Сертифікат відповідності № ДСВ-41-3-21-21 від 04.03.2021;
ТОВ "НОРМЕНТ ФАСТ" - Сертифікат відповідності № ДСВ-18-3-91-21 від 20.10.2021.

Нагадуємо що проведення технічного нагляду за малими суднами виконує виключно персонал Регістру судноплавства України.

Голова Державної служби морського та річкового транспорту України Віталій Кіндратів провів виїзну робочу нараду в ДП «Класифікаційне товариство» Регістр судноплавства України»
18-11-2021
18 листопада 2021 року, Голова Державної служби морського та річкового транспорту України Віталій Кіндратів провів виїзну робочу нараду в ДП «Класифікаційне товариство» Регістр судноплавства України», в ході якої представив нового в.о. генерального директора - Ріффу Олександра Георгійовича – людину, глибоко обізнану із роботою Регістра. Перебуваючи раніше на посаді заступника генерального директора ДП «Класифікаційне товариство» Регістр судноплавства України», зарекомендував себе як професіонал своєї справи і має план розвитку підприємства.



У заході взяли участь заступник Голови Державної служби морського та річкового транспорту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Віктор Вишньов та колектив підприємства.



Під час наради були обговорені першочергові заходи, які необхідно запровадити для забезпечення сталої роботи підприємства, а саме - розробити проект фінансового плану на 2022 рік, налагодити роботу регіональних представництв, зміцнити кадровий потенціал галузі фахівцями, активізувати роботу в напрямку діджиталізації послуг Регістру та організувати роботу з міжнародного співробітництва за відповідними напрямами.
Огляд малих суден
15-11-2021
Наступним повідомляємо що Регістр судноплавства України припиняє залучення визнаних підприємств до надання послуг з огляду малих суден та припиняє дію угод про співпрацю з наступними підприємствами: ТОВ "АКВІЛОН ГРУП ПЛЮС", ТОВ "ТЕХНІЧНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" та ТОВ "ТРАК ЛОГІСТІК".

Огляд малих суден Регістр судноплавства України проводить виключно власними, ексклюзивними інспекторами.
Для проходження технічного огляду малого судна, просимо судновласників звертатись безпосередньо до офісів Регістра за адресами зазначеними на сайті Регістра в розділі «Офіси Регістра України>».
Також заповнену заявку на огляд малого судна можна відправити на адресу електронної пошти info@shipregister.ua, попередньо завантажив її з розділу «Послуги-Заявки».
Технічній огляд малого судна проводиться за умови сплати послуг Регістра, за результатами огляду оформлюються документи Регістра о проходженні технічного огляду.

Звертаємо увагу, що використання малого судна на воді без діючих документів Регістра щодо придатного технічного стану судна, обладнання та забезпечення - несе загрозу життю людини та довкіллю.
Більш детальну інформацію можна отримати звернувшись до офісів Регістра або на сайті у розділі «Послуги/Малі судна».

Регістр судноплавства України відкритий до спілкування та готовий до надання якісних послуг!

Призначення виконуючого обов’язки генерального директора Регістра судноплавства України
10-11-2021
За результатами позапланового внутрішнього аудиту підприємства, 9 листопада 2021 Державна служба морського та річкового транспорту України (Морська адміністрація України) призначила Олександра Ріффу виконуючим обов’язки генерального директора Регістра судноплавства України.
Перед новим керівником пославлено ряд відповідальних завдань, в тому числі:
  • збільшення присутності підприємства на міжнародному ринку надання відповідних послуг;
  • визнання підприємства відповідно до стандартів та правил Європейського союзу;
  • удосконалення процесів та підвищення якості послуг, що надаються підприємством;
  • повернення фахівців Регістра звільнених останнім часом;
  • проведення аналізу причин збитковості підприємства та вжиття заходів щодо повернення до беззбиткового стану діяльності.
Очікується, що зміни на підприємстві сприятимуть його сталому розвитку та охопленню нових горизонтів.

Зміна вартості однієї нормо-години
03-11-2021
Регістр судноплавства України, відповідно до Наказу № 135 від 03 листопада 2021 року, установив та вводить в дію з 03.01.2022 року вартість однієї нормо-години при обчисленні вартості послуг згідно з Нормативами часу Регістра у розмірі 192,50 гривень без ПДВ.
Як користуватися міжобласним пасажирським транспортом без обмежень?
21-10-2021
У зв’язку з підвищенням рівня захворюваності на COVID-19 з 21 жовтня 2021 року Уряд впроваджує обмеження у регіонах, де встановлено “жовтий” або “червоний” рівень епіднебезпеки.
Нові правила розповсюджуються лише на автобусні, залізничні та авіаційні перевезення міжобласного сполучення. Заходи не стосуються внутрішнього міського громадського транспорту.
Усім пасажирам, а також водіям або членам екіпажу літака, необхідно мати при собі один із документів:
  • паперовий або електронний міжнародний, внутрішній або іноземний сертифікат, що підтверджує повну або часткову (1 доза) вакцинацію від COVID-19
  • документ про отримання однієї дози вакцини – форма 063-О
  • документ, що підтверджує одужання особи від COVID-19 (сертифікат у розробці)
  • негативний результат ПЛР- або експрес-тест на COVID-19, проведений не більше як за 72 години до поїздки
Відповідальність за відсутність цих документів у пасажирів, водіїв або членів екіпажу літака несуть перевізники.
Продемонструвати COVID-сертифікат про вакцинацію можна за допомогою додатку Порталу «Дія».
Нагадаємо, що вакцинація ефективно запобігає тяжкому перебігу хвороби й рятує життя. Усі охочі можуть вакцинуватись у найближчому пункті щеплень чи центрі масової вакцинації. Щеплення є добровільними та безоплатними. Детальніша інформація на vaccination.covid19.gov.ua.

04-07-2021

Засідання Ради директорів
02-07-2021
Вперше через 7 років, під головуванням генерального директора Карпенка О.В. Регістр провів засідання Ради директорів...

Участь Генерального директора у засіданні Ради Асоціації портів України
25-06-2021
За підтримки Президента Асоціації портів України Крука Юрія Борисовича, 25 червня 2021 року в м. Одеса, Генеральний директор Регістру Судноплавства України Карпенко Олександр Васильович взяв участь у розширеному засіданні Ради Асоціації...

До уваги контрагентів Регістра!
25-06-2021
Повідомляємо вас, що з 30.06.2021 року втрачають чинність довіреності, видані Регістром судноплавства України, згідно переліку, зазначеного нижче:
- Довіреність від 12.01.2021 року № 2, видана на ім`я Гордієнка В.В.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 7, видана на ім`я Збройного Г.П.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 9, видана на ім`я Ховраха М.І.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 10, видана на ім`я Ніщенка Д.І.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 11, видана на ім`я Герасимова В.Є.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 15, видана на ім`я Погорєлова Е.О.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 17, видана на ім`я Ягодки К.М.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 18, видана на ім`я Лемберова В.О.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 25, видана на ім`я Демчука В.В.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 27, видана на ім`я Мах О.М.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 28, видана на ім`я Кулєшова О.В.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 36, видана на ім`я Іванова С.М.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 45, видана на ім`я Лєпіна Д.В.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 46, видана на ім`я Шитікова І.О.
- Довіреність від 12.01.2021 року № 47, видана на ім`я Баскоєва В.О.
- Довіреність від 28.01.2021 року № 54, видана на ім`я Шевченко С.С.
УВАГА!!! Зміна реквізитів
17-06-2021
У зв’язку зі змінами в системі SWIFT обслуговуючого банку Регістра судноплавства України АТ «Укрексімбанк» та переходом на єдиний ВІС-код змінились банківські реквізити Регістра судноплавства України в іноземній валюті.

Реквізити для оплати рахунків у валюті Євро наступні:
«SHIPPING REGISTER OF UKRAINE
10. P. Sagaydachnogo str. Kyiv, 04070, Ukraine
JSC “The State Export-Import Bank of Ukraine”
IBAN UA553223130000002600701003104
SWIFT – EXBSUAUXXXX
Through bank correspondent:
UniCredit Bank AG, Munich, Germany, 69114920
SWIFT – HYVE DE MM»

Реквізити для оплати рахунків у Доларах США наступні:
«SHIPPING REGISTER OF UKRAINE
10. P. Sagaydachnogo str. Kyiv, 04070, Ukraine
JSC “The State Export-Import Bank of Ukraine”
IBAN UA553223130000002600701003104
SWIFT – EXBSUAUXXXX
Through bank correspondent:
Citibank N.A., New York, USA, 36083522
SWIFT – CITI US 33»
До уваги клієнтів та партнерів Регістра судноплавства України!
31-05-2021
З метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, інформуємо, що на період з 28.05.2021 по 11.06.2021 дільниця в м.Одеса служби флоту Регістра судноплавства України переходить на дистанційну роботу.

Прийом клієнтів здійснюється за попереднім записом, з урахуванням встановлених у державі обмежень щодо кількості відвідувачів.

Черговий інженер-інспектор дільниці в м.Одеса служби флоту:
Тисячний Вадим Валентинович, тел. 067-904-50-83, електронна адреса: tysiachnyi@shipregister.ua

Вся пошта приймається в сканованому (електронному) вигляді на електронну адресу info@shipregister.ua

До приміщень Регістра судноплавства України дозволяється доступ особам за наявності вдягнутої належним чином захисної маски на обличчі та без ознак респіраторного захворювання.

Послуги, зокрема з технічного огляду суден, надаються у встановленому порядку з обов’язковим забезпеченням замовниками всіх вимог безпеки для працівників Регістра.

Режим роботи дільниці в м.Одеса служби флоту:
Пн – чт з 8-30 до 17-30,
обідня перерва з 13-00 до 13-45,
п’ятниця з 8-30 до 16-15

Всесвітній дедь охорони праці - 2021
«Передбачати, готуватися та реагувати на кризу - ІНВЕСТУЙМО ЗАРАЗ У СТІЙКІ СИСТЕМИ БЗР»
07-05-2021
Унаслідок пандемії COVID-19 уряди країн, роботодавці, працівники та населення загалом зіткнулися із безпрецедентними викликами, пов’язаними з вірусом SARS-CoV-2, та численними наслідками, які він спричинив у сфері праці. Всесвітній день безпеки та здоров'я на роботі присвячений стратегіям зміцнення національних систем безпеки та здоров'я на роботі (БЗР), спрямованим на посилення життєстійкості та протидії нинішнім і майбутнім кризам з урахуванням винесених уроків і набутого досвіду у сфері праці.
З того часу, як на початку 2020 року пандемія COVID-19 перетворилася на кризу світового масштабу, вона суттєво вплинула на всі сфери життя. Пандемія торкнулася майже кожного аспекту світу праці – від ризику передання вірусу на робочих місцях до ризиків щодо БЗР.
Зміщення в бік нових форм організації праці, зокрема масштабний перехід на дистанційну роботу, створило не тільки багато можливостей для працівників, а й потенційні ризики стосовно БЗР, як психосоціальні ризики та ризики насильства.
У 2021 році Всесвітній день безпеки та здоров'я на роботі присвячений залученню потенціалу елементів системи БЗР, визначених у Конвенції 2006 року про основи, що сприяють безпеці та здоров'ю на роботі (№ 187). У доповіді до Всесвітнього дня БЗР висвітлено питання про те, як нинішня криза демонструє важливість зміцнення систем БЗР, включно зі службами безпеки та охорони здоров'я на роботі як на національному рівні, так і на рівні підприємств.
Міжнародна організація праці (МОП) скористається цією можливістю для поліпшення обізнаності та стимулювання діалогу щодо важливості створення стійких систем БЗР та інвестування у них. Для цього будуть висвітлені як регіональні, так і національні приклади скорочення ймовірності зараження і запобігання поширенню COVID-19 на робочому місці.
За інформацією МОП та журналу «Охорона праці»

Постер до Дня охорони праці 2021

Генеральним директором РУ призначено Карпенка О. В.
12-04-2021
Генеральним директором Регістра судноплавства України призначено Карпенка Олександра Васильовича.

До уваги клієнтів та партнерів Регістра судноплавства України!
09-04-2021
У зв’язку із запровадженням в Україні обмежувальних заходів, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, працівники Регістра судноплавства України максимально переходять на дистанційний режим роботи.
Прийом клієнтів здійснюється за попереднім записом, з урахуванням встановлених у державі обмежень щодо кількості відвідувачів.
До приміщень Регістра судноплавства України дозволяється доступ особам за наявності вдягнутої належним чином захисної маски на обличчі та без ознак респіраторного захворювання.

Вся пошта приймається в сканованому (електронному) вигляді на електронну адресу info@shipregister.ua
або за телефоном: 044-321-32-63, 067-236-33-39

Режим роботи дільниць служби флоту (окрім дільниці в м. Запоріжжя):
Пн – чт з 8-30 до 17-30,
обідня перерва з 13-00 до 13-45,
п’ятниця з 8-30 до 16-15


Режим роботи дільниці служби флоту в м. Запоріжжя:
Пн – пт з 08-00 до 17-00

Зміна вартості однієї нормо-години
10-12-2020
Регістр судноплавства України, відповідно до Наказу № 112 від 10 грудня 2020 року, установив та вводить в дію з 04.01.2021 року вартість однієї нормо-години при обчисленні вартості послуг згідно з Нормативами часу Регістра у розмірі 175,00 гривень без ПДВ.
Зміни до нормативів часу
20-11-2020
Регістр судноплавства України, відповідно до Наказу № 100 від 12 листопада 2020 року, вводить в дію з 12.11.2020 року бюлетень змін № 2-13-5Б10 до збірника № 2-13-5 видання 2012 року "Нормативи часу на основні послуги, що надаються Регістром судноплавства України".


Зміни та доповнення до Правил.
Частина І «Класифікація» з коректурою на 01.08.2020 р.
16-07-2020
Регістр судноплавства України 01.08.2020 р. вводить в дію нормативний документ «Загальні положення класифікаційної та іншої діяльності. Правила класифікації та побудови суден. Частина І. Класифікація. Правила класифікації та побудови суден внутрішнього плавання. Бюлетень № 3 змін і доповнень».
Опубліковані нормативні документи «Загальні положення класифікаційної та іншої діяльності» та «Правила класифікації та побудови суден. Частина І «Класифікація» з коректурою на 01.08.2020 р.
Названі документи (електронні версії) опубліковані на сайті в розділі "Каталог видань"

03-07-2020

Оновлена редакція Правил і зміни та доповнення до Правил
01-07-2020
Регістр судноплавства України 01.07.2020 р. вводить в дію нормативні документи:
«Правила запобігання забрудненню з суден, 2020» (оновлена редакція);
«Правила класифікації та побудови суден. Правила класификации и постройки малых судов. Бюлетень №2 изменений и дополнений, 2020.»
Названі документи (електронна версія) опублікований на сайті в розділі "Каталог видань"

Важлива інформація
У зв’язку із припиненням трудових відносин з начальником Представництва Регістра судноплавства України в Угорщині Раю Валерієм Миколайовичем, довіреність, яка була йому видана дванадцятого квітня дві тисячі шістнадцятого року припиняє свою дію за строком з дати його звільнення, а саме з 03.06.2020 року.

Зміна вартості однієї нормо-години
15-05-2020
Регістр судноплавства України, відповідно до Наказу № 31 від 13 травня 2020 року, установив та вводить в дію з 25.05.2020 року вартість однієї нормо-години при обчисленні вартості послуг згідно з Нормативами часу Регістра у розмірі 139,00 гривень без ПДВ.

Всесвітній день охорони праці!
28-04-2020
Звернення Організаційного комітету з підготовки та проведення Дня охорони праці в Україні у 2020 році

До уваги клієнтів та партнерів Регістра судноплавства України!
24-03-2020
У зв’язку із запровадженням в Україні обмежувальних заходів, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, працівники Регістра судноплавства України максимально переходять на віддалений режим роботи.
Вся пошта приймається в сканованому (електронному) вигляді на наступні електронну адресу та телефони:
info@shipregister.ua
096-643-14-96
067-558-26-57
Послуги, зокрема з технічного огляду суден, надаються у встановленому порядку з обов’язковим забезпеченням замовниками всіх вимог безпеки для працівників Регістра.

Оновлена редакція Керівництва
14-02-2020
Регістр судноплавства України 01.04.2020 р. вводить в дію нормативний документ «Керівництво з оновлення суден внутрішнього та змішаного плавання, 2020».
Названий документ (електронна версія) опублікований на сайті в розділі "Каталог видань"

Шановні колеги та партнери!
Від імені колективу Регістра судноплавства України та від себе особисто вітаю Вас з прийдешніми святами.
Новий рік і Різдво – традиційно родинні свята.
Нехай вони стануть початком нового успішного року, який буде для нас таким же щедрим на досягнення та здобутки.
Хай новий рік стане сприятливим для втілення запланованого на користь спільної справи, принесе стабільність і благополуччя, добробут і реальні зміни на кращє.
Міцного вам здоров`я, достатку, сімейного благополуччя!
Щасливих Вам, добрих і веселих свят!

Генеральний директор
К. Шаламай

Зміни до Правил
26-12-2019
Регістр судноплавства України 01.01.2020 р. вводить в дію нормативний документ «Правила класифікації та побудови суден. Частина І. Класифікація. Правила по запобіганню забрудненню з суден. Бюлетень №4 змін і доповнень, 2020».
Названий документ (електронна версія) опублікований на сайті в розділі "Каталог видань"

Зміна вартості однієї нормо-години
28-11-2019
Регістр судноплавства України, відповідно до Наказу № 103 від 25 листопада 2019 року, установив та вводить в дію з 02.01.2020 року вартість однієї нормо-години при обчисленні вартості послуг згідно з Нормативами часу Регістра у розмірі 138,58 гривень без ПДВ.

Нові рахунки
11-10-2019
Шановні пані та панове!

Даним листом повідомляємо Вас, що з 05.08.2019р. Постановами Національного Банку України від 28.12.2018р. №162 та від 22.02.2019р. №41 запроваджується міжнародний номер банківського рахунку (IBAN), який складається з 29 літерно-цифрових символів.
У зв’язку з вищенаведеним, повідомляємо Вас про зміну банківських рахунків Державного підприємства «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України»:
п/ р в грн. UA553223130000002600701003104
п/р в дол.США UA553223130000002600701003104
п/р в євро UA553223130000002600701003104
Просимо Вас використовувати надані реквізити при здійснені розрахунків.

Нові правила
08-10-2019
Регістр судноплавства України 01.01.2020 р. вводить в дію оновлену редакцію наступних нормативних документів:
Загальні положення класифікаційної та іншої діяльності, 2020;
Правила класифікації та побудови суден. Частина I. Класифікація, 2020;
Правила класифікації та побудови морських суден, 2020(Томи 2, 3 і 4);
Правила щодо обладнання морських суден, 2020;
Правила про вантажну марку морських суден, 2020;
Правила щодо вантажопідіймальних пристроїв морських суден, 2020;
Названі правила (електронна версія) опубліковані на сайті в розділі "Каталог видань"

05-07-2019

27-12-2018
Нові правила
14-12-2018
Регістр судноплавства України з 01.01.2019 р. вводить в дію нові "Правила класифікації та побудови суден для перевезення зріджених газів наливом. Правила класифікації та побудови суден для перевезення стиснутого природного газу", 2019 р. Названі правила (електронна версія) опубліковані на сайті в розділі "Каталог видань"

Ювілейна 100 сесія Комітету з безпеки мореплавства Міжнародної морської організації
07-12-2018
Протягом 03 – 07 грудня 2018 у м. Лондон ( Великобританія ) відбулася ювілейна 100 сесія Комітету з безпеки мореплавства Міжнародної морської організації. Представники Регістра судноплавства України, у складі делегації від України, приймали участь у цьому заході.

Зміна вартості однієї нормо-години
31-10-2018
Регістр судноплавства України, відповідно до Наказу № 210 від 31 жовтня 2018 року, установив та вводить в дію з 02.01.2019 року вартість однієї нормо-години при обчисленні вартості послуг згідно з Нормативами часу Регістра у розмірі 130,00 гривень без ПДВ.

Зміни до Нормативів часу на основні послуги
20-08-2018
Регістром судноплавства України з 20.08.2018 року Наказом №178 від 20.08.2018 року, введен в дію Бюлетень змін № 2-13-5Б9 до Нормативів часу на основні послуги, що надаються Регістром судноплавства України № 2-13-5, стосовно ремонту, переобладнання та реновації (модернізації) суден.

Регіональний семінар Міжнародної морської організації
03-05-07-2018
Українська делегація, в складі представників Міністерства інфраструктури України, ДП «Адміністрація морських портів України», ДП «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» та КП «Морська пошуково-рятувальна служба», взяла участь у регіональному семінарі Міжнародної морської організації присвячений Міжнародній конвенції про контроль суднових баластних вод й осадів та управління ними 2004 року (BWM 2004), який відбувався з 03-05 липня 2018 року у м. Батумі, Грузія...

02-07-2018

08-06-2018


Підготовка до аудиту ІМО: Уряд України доручив забезпечити реалізацію Стратегічних напрямів виконання міжнародних зобов'язань України.
06-06-2018
06 червня 2018 року на засіданні Кабінету Міністрів України прийнято протокольне рішення, яким Уряд доручив Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, що забезпечують виконання міжнародних зобов’язань України як держави порту, держави прапору та прибережної держави розробити та затвердити відомчі плани реалізації Стратегічних напрямів виконання міжнародних зобов’язань України у сфері безпеки торговельного мореплавства та охорони навколишнього природного середовища від забруднення та впровадження обов’язкових інструментів ІМО на період до 2022 року.

В рамках підготовки України до аудиту ІМО
В рамках підготовки України до аудиту ІМО, який має відбутись в червні 2018 року, Міністерство інфраструктури України 3-4 квітня 2018 року провело перевірку діяльності визнаної організації «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України» на відповідність вимогам RO Code, IMO Resolution A.739(18), IMO Resolution A.789(19). В аудиті взяли участь представники Міністерства інфраструктури України: Микола Мельник (головний аудитор), Ілясевич Ярослав, Самусенко Інна а також, у якості консультанта, експерт у галузі морського судноплавства Стефан П. Асшеуер (Stephan P. Assheuer).

З 20 березня починається поступове відкриття навігації на річці Дніпро
Відповідно до наказу Державної служби України з безпеки на транспорті від 20.03.2018 № 274 відкрито навігацію на р.Дніпро у 2018 році.

Проведення наради щодо відкриття навігації на р. Дніпро в 2018 р.
19 березня під головуванням заступника Міністра інфраструктури Юрія Лавренюка відбулась нарада щодо відкриття навігації на річці Дніпро у 2018 році. У нараді взяли участь представники Міністерства інфраструктури, Державної служби України з безпеки на транспорті, ДУ «Держгідрографія», ДП «АМПУ», ДП «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України».

Cемінар-тренінг з підготовки до проведення аудиту ІМО
27 та 28 лютого 2018 року в Міністерстві інфраструктури України за підтримки ДП «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України», Dnipro Development Initiative, Посольства та Уряду Королівства Нідерландів пройшов семінар-тренінг з підготовки до проведення аудиту ІМО та підготовки аудиторів, які будуть проводити аудит визнаних організацій на відповідність Кодексу визнаних організацій, затвердженого резолюцією MSC.349 (92) Комітету з безпеки на морі ІМО на 92-й сесії 21 червня 2013 року.

20-03-2018
Під егідою Міністерства інфраструктури України проводиться спільна робота Департаменту реформування та функціонування морського та річкового транспорту, Державної служби України безпеки на транспорті, Регістру судноплавства України та Інспекції з підготовки та дипломування моряків з підготовки Звіту Генеральному секретарю ІМО про виконання Україною вимог Правила І/8 Міжнародної конвенції ПДНВ. Вищезазначений звіт Україна кожні 5 років надає до Генерального секретаря ІМО, за результатами якої буде визначено, чи продовжить Україна своє перебування у «білому списку» і, відповідно, чи будуть затребувані наші моряки на суднах країн-членів IMO.

28-02-2018
Втрачено печатку круглу 4 мм/R542 №71, яка належить ДП "Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України", код ЄДРПОУ 30058275. Вважати дану печатку недійсною.

Регістр судноплавства України з 01.04.2018 р. вводить в дію нові Правила класифікації та побудови високошвидкісних суден, 2018 р. Названі правила (електронна версія) опубліковані на сайті в розділі «Каталог видань»

Обладнання/встановлення кнопки виклику
12-02-2018
Регістром судноплавства розроблено план-графік щодо здійснення заходів стосовно обладнання/встановлення кнопки виклику в регіональних офісах РУ, для осіб з інвалідністю та мало мобільних груп населення.

Зміна вартості однієї нормо-години
27-12-2017
Регістр судноплавства України, відповідно до Наказу № 300 від 27 грудня 2017 року, установив та вводить в дію з 12.03.2018 року вартість однієї нормо-години при обчисленні вартості послуг згідно з Нормативами часу Регістра у розмірі 115,23 гривень без ПДВ.

30-та сесія Асамблеї Міжнародної морської організації (IMO)
Генеральний директор Регістра судноплавства України К.І. Шаламай у складі української делегації на чолі з Міністром інфраструктури Володимиром Омеляном взяв участь у 30-й сесії Асамблеї Міжнародної морської організації (IMO), яка проходить у штаб-квартирі ІМО у Лондоні...

Зміна вартості однієї нормо-години
02-11-2017
Регістр судноплавства України, відповідно до Наказу від 02 листопада 2017 року № 240, установив та вводить в дію з 02.01.2018 року вартість однієї нормо-години при обчисленні вартості послуг згідно з Нормативами часу Регістра у розмірі 112,99 гривень без ПДВ.

Надання Українi статусу спостерігача CESNI
У присутності представника України генерального директора Регістра судноплавства України К.І. Шаламая, Комітет одноголосно схвалив прохання України про надання статусу постійного спостерігача CESNI. Статус постійного спостерігача дає змогу будь-якій державі, яка не є членом Європейського Союзу або Центральної комісії судноплавства по Рейну, приймати участь у засіданнях Комітету та його робочих групах. В березні минулого року Комітет уточнив умови, що стосуються надання постійного статусу...

Інформація щодо 10-го засідання Комітету з Регіональної угоди про служби радіозв'язку на внутрішніх водних шляхах (12-13вересня 2017 року, м. Бонн, Німеччина)
12-13-09-2017
Протягом 12-13 вересня 2017 року в м. Бонн, Німеччина відбулось 10-те засідання Комітету з Регіональної угоди про служби радіозв'язку на внутрішніх водних шляхах RAINWAT (далі – Угода), в якому прийняла участь українська делегація у складі директора центру підготовки персоналу ДП «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України» Ткачука Т.П. та ...

Приватне акціонерне товариство «ІСРЗ» Україна ,м. Чорноморськ освоїло виготовлення універсальних контейнерів з металевою кришкою,що знімається - модель К 1290
30-06-2017
Приватним акціонерним товариством «ІСРЗ» розпочато серійне виготовлення універсальних вантажних 20-ти футових контейнерів серії ИСО 1,максимальною масою брутто-36000кг., висотою-2896мм з металевою кришкою,що знімається по технічній документації,розробленою фахівцями ПРАТ «ІСРЗ» та схваленою Регістром судноплавства України (РУ) ...

Нова редакція Правил
27-06-2017
Регістр судноплавства України з 01.07.2017 р. вводить в дію нову редакцію Правил класифікації та побудови суден змішаного плавання, 2017 р. в двох томах: том 2 і том 3 та Бюлетень №1 змін і доповнень Правил класифікації та побудови суден внутрішнього плавання. Названі правила (електронна версія) опубліковані на сайті в розділі "Каталог видань".

Важлива інформація!
Повідомляємо, що Міжнародною організацією зі стандартизації ІSО 15 вересня 2015 року були прийняті нові версії стандартів ІSО 9000:2015 та ІSО 9001:2015. Згідно з наказом Національного органу зі стандартизації України (ДП «УкрНДНЦ») від 31.12.2015 р. № 221 з 01 липня 2016 року прийняті методом гармонізації та ...

Архів попередніх новин